Smultron och vanilj

Sitter med en kopp jordgubbste + smultron/vanilj-honung i. Bästa kombinationen. Plus att honungen färgar vattnet rosa också. Ser lite extra aptitligt ut då! :) Minns när jag var inne i en chailatté-period. Köpte hem sådant pulver från Espresso House och tog slut det på några dagar. Så har blivit lite allergisk mot chailatté nu. Haha. Dock går det an med en ischai på sommaren. Mmhmm.
Sitter och kollar på Taken som går på tv och efter det blir det till att dejta kudden. Dock börjar jag inte att jobba förens två i morgon men innan dess blir det till att göra massa ärenden. Ska beställa ett par brillor med. Hittade äntligen ett par som föll mig i smaken. Guldiga och fina :)
Bästaste honungen

Sov gott fina ni


Kommentarer
Elina

Sv: Åh vad snyggt! Pilot brillor äger! speciellt guldiga! :D Då förstår jag att du vant dig, jag hade aldrig klarat av att alltid BEHÖVA ha glasögon och inte kunna ta av när man känner för det!

2012-03-12 @ 09:47:45
URL: http://eeelinaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0