Chester See - God damn you´re beautiful

Vart tog energin vägen? Har haft mycket i tankarna senaste veckan som ni kanske har märkt. Men nu har saker börjat falla på plats och det är kanske nu när jag kan slappna av mer som jag "hinner" vara trött.

Nu sitter jag invirad i min fluffiga, rosa morgonrock och dricker en balja te. Det är nog något jag kommer ångra i natt.. haha

I morgon är det fredag och det innebär i mitt fall ett litet möte med vågen. Samtidigt som jag har ökat maten den här veckan så har jag även vart lite mer aktiv än vanligt. Magkänslan säger att det inte blir någon belöningsshopping, men jag tror inte att det blir tröstshopping heller för den delen. Trots att jag kanske står still i vikt så märker jag att tankarna blir friskare för var dag som går. Det är skönt att vikten inte rusar iväg för fort, för nu kan tankarna hinna vänja sig vid allt som händer. Jag säger inte att det är okej i mitt fall när vikten står still/pekar nedåt. Men tankarna går på nåt sätt i första hand för mig. För när tankarna blir friskare så har jag ju lättare att lägga på mat och allt det där utan att tankarna stoppar mig.. äh, ni fattar säkert poängen!

Keson får föresten en tumme upp av mig. Macka, äpple/päron/vanilj-keso + tomat kanske låter som en udda kombo. Men det var grymt! Sedan fick även en macka med skinka+gurka och en iskall apelsin följa med ner i magen också. :) Ikväll blir det sängen tidigt. Puss


Kommentarer
camilla

haha blev de många toabesök i natt? xD

lycka tillidag:)



Häärligt att jobbet gick så bra också:D

ha en dunderbra fredag:D

kraam

2012-03-23 @ 08:32:06
URL: http://resanupp.devote.se
Linnéa

SV: Jaa rosa är underbart!

Det är bara att våga. Det fanns med på min bucketlist så jag bestämde mig för att bara göra't.



Åh du har rätt. Men när jag unnar mig nyttig och god mat samt godis i form av nötter så känner jag inget behov alls av godis och sånt ;o

Smoothieglass är 100 ggr godare än vanlig glass tex och tinade bär godare än sockrig sylt. Men jag har lite udda smak när det gäller mycket. Hehe (a)

2012-03-23 @ 10:25:41
URL: http://linneajoha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0