Vitaminkick

Det märks att man är trött och har sovit dåligt när man kliver in i duschen med glasögonen på. Gäsp – säger jag bara! Idag hade jag behövt någon som kramade om mig lite extra och sa "det kommer lösa sig, allt kommer att bli bra". För det kommer det väl, right?

Det brukar bli att jag delar in min frukost i "trerätters". Lyxigt ska det vara hörni ;) Som aptitretare blev det idag en omelett, till huvudrätt mjuk macka med keso och till efterrätt mango/apelsin+kanel. Det satt fint!
Innan jobbet idag blir det även sushi med mamma. Vi fick inte ihop någon sushi-dejt på fredag, så passade på att ta det idag istället. :) Väl tajmat. För av en sushidejt blir man på genast på lite bättre humör – och det är jag i behov av idag.
Nu ska jag slumra till i soffan en stund till. Den är jag värd! Vad ska ni hitta på idag ? :)
Dagens mående: Känner stress, stress och åter stress. I alla dess former.


Kommentarer
Matilda

Är sushi verkligen gott? Har alltid undrat hur det faktiskt smakar och har alltid viljat prova smaka det, men saken är den att det ser inte så värst gott ut. Haha, ;)

Ha en fin onsdags kväll! kram

2012-03-28 @ 16:39:52
URL: http://jordgubbssaften.blogspot.com
camilla

lyxfrukost:D hade kommit o kramat om dig om vi hade bott närmare :) allt kommer bli bra:D



gott med sushilunch:D vilken bit e favvo?:D min e räkan hihi :) men i england t jag en med stekt paprika io den va sviiingod:D



åå men tabbar sig gör alla, bara mänskligt hihi :) kul att du trivs iaf:D min dag harvart kanonbra:D



kraam :)

2012-03-28 @ 17:31:47
URL: http://resanupp.devote.se
Jen

Hihi skrattade gott åt det med glasögonen och duschen ;D

Och du KRAAAAAAAAM!!

2012-03-28 @ 21:01:13
URL: http://thejenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0