3 klappar till moi

Kvällen startade med att jag fick ett sådant enormt sug efter nybakat bröd. Jag tyckte att det vore dumt att inte stilla det suget så jag åkte och handlade allt inför baket och satte igång. Lovar att ge er receptet, för åååhh säger jag bara...ååh...
Och jag klappar mig själv på axeln denna kväll. Tre klappar får jag dessutom. En klapp för att jag var duktig och bakade, en klapp för att jag satt och verkligen njöt av mitt kvällsmål trots att jag var ensam hemma och en extra stor klapp för att jag åt en fralla extra bara för att det var så förbannat gott! Frallorna åts med keso och skinka. Mackorna var sådär lagom ungsvarma så keson smälte.. haha nu vill jag ha morgon så jag kan äta samma till frukost! Men den som väntar på något gott...
Efter mitt lyxiga fredagskvällsmål så begav jag mig mot stan för att möta upp lite vänner. Hamnade på en restaurang där det åts, dracks och snackades. Men nu är jag åter hemma i soffan och ska snart gå och sova. :) Och nu tänker jag skriva något som jag länge har velat skriva men inte gjort mig förtjänt av. Idag lägger jag mig och känner mig stolt. Bara så ni vet!!
Hoppas att ni har haft en fin fredag. Det är ni värda, allihop! 


Kommentarer
camilla

åå vad underbart, finns knappast ngt godare än nybakat:D

låter som du fick en trevlig kväll:D



ajjamen massagen var riktigt underbar hihi :)

har du många helgplaner?



kramkalas:)

2012-03-31 @ 07:51:20
URL: http://resanupp.devote.se
Johanna

åå så mysigt och gott det lät! Älskar att baka bröd själv, det gör vi ofta här hemma hos mig :)

Okej! Hoppas du får en bra lördag! <3

2012-03-31 @ 09:09:20
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
Ida

Ååå va gott med nybakt bröd :) Finns inget godare enligt mig men ska va med smör på tycker jag ;)

Ha en fin lördag! Kram Ida

2012-03-31 @ 09:46:27
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
linnea

Åh du är så galetsöt! Vad för bröd blev det? Recept? :)

2012-03-31 @ 10:15:19
URL: http://linneahs.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0