Svammel

Ännu en kväll har gått åt till att läsa massa gamla inlägg från när ja var sjuk förra gången. Vilken resa jag gjorde och det får mig att inse vilken resa jag har framför mig! Det är verkligen nyttigt för mig att läsa. Jag kan se hur jag utvecklades i både kropp och knopp för varje inlägg jag läser. Jag började utmana, se ljuset igen och framförallt blev jag snyggare för var dag som gick.
Man märker verkligen hur oklara tankarna är när man har för låg vikt. Ju mer man går upp i vikt desto klarare verkar man tänka. Men ikväll tänker jag inte klart. Vill sätta en dammsugare vid örat och suga ur alla tankar. Ikväll är en sådan kväll då jag saknar mig själv lite extra. Så snälla Cecilia, kom tillbaka


Kommentarer
Anonym

EXAKT! När man är så mager så fungerar inte hjärnan och fasen så snygg du skulle vara med tio kg till på kroppen vännen. Kram <3

2012-03-07 @ 23:34:35
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0