Bräcklig

Idag har jag vart ovanligt bräcklig. Har skrattat och gråtit om vartannat. Jag har känt mig ensam och sådär "jag-behöver-en-kram-ynklig". Har även fått lyssna till kloka ord. Ord som först skrämde livet ur mig, men som vid närmare eftertanke bara var sanning. Det var ord som fick mig att gråta, men det var även ord som fick mig att öppna ögonen en aning.
Jag vet inte om jag känner pepp eller tveksamhet denna kväll. Mer tveksamhet än pepp, just nu. Men i morgonbitti kommer allt ha sjunkit in – och då omvänds allt till jävlaranamma, hoppas jag.
Nu ska jag dra täcket över huvudet, snyfta en stund och sedan sova – länge. 


Kommentarer
Anonym

Önskar ja kunde krama om dig, låta dig gråta gråta gråta, då mkt du bara behöver! Ibland behöver man höra sanningen, även om den kan vara ack så tung o hård!

Hoppas att du fått sova ordentligt i natt o vaknar med lite nya krafter! Vad som än kommer krävas så kommer du stå som vinnare i slutändan! Livet ska levas och vi är värda det!

STOR KRAM

2012-05-24 @ 09:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0