Fortune cookie

Om jag bara kunde vara lika snäll mot mig själv med ;)


Kommentarer
Ida

Jag vill hänga med rent "psykiskt" oxå. Har gått upp i vikt fort förut och sedan fått bakslag o vill inte att det ska bli så igen. Bättre om det går i lagom takt om det nu finns nånt som heter så... Eller så är jag bara rädd :S Inte motiverad till att öka mer i vikt just nu. Känner mig inte så mager. Allt är så svårt. Är förvirrad och ambivalent.

En våffla med vispgrädde o sylt kan motsvara en nd, 2 risifrutti, 4 mjuka mackor med smör och pålägg, 2 glas smoothi gjord på glass, mjölk, yoghurt mm. Hoppas du fick några alt. kram

2012-05-22 @ 08:55:46
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Ida

Ja det är en konst att vara det! Men du är på god väg! Och du är värd det allra bästa! Stor stärkande kram

2012-05-22 @ 12:23:57
URL: http://skeptisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0