I väntan...

...på att tiden ska gå.


1. Fullständigt namn? Cecilia Rosell

2. hur gammal är du? 20

3. Vart bor du? Alingsås

4. Bor tillsammans med? Mami, Papi + två katter (syskonen bor inte hemma förtillfället)

5. Färg på ditt hus? Stenfärgat

6. Hus eller lägenhet? Villa

7. När är du född? 21 April

8. Klass? Ingen, och det är förjävla skönt ;)

9. Vilket år tar du studenten? 2011

10. Något jobb? Två stycken

11. När gick du upp i morse? Lite i 10

13. Duschat idag? Japp (och använt mirakel-hårinpackning dessutom)

14. Kramat någon idag? Jaa

15. Pussat någon idag? Nixx

16. Vad har du ätit idag? Utmaningsfrulle som var förjävla god, sushi och ett litet mellanmål

17. Dagens klädsel? Stora brallz, svart hoodie, en väst och sjal

18. Dagens smink? Blå mascara och lite rouge

19. Dagens sötnos? Tycker ni är rätt söta?!

20. Dagens roligaste? Antalet tavlor jag sålt det här veckan (!!)

 

Socialt:

21. Har du många vänner? Alldeles lagom många

22. Hur många har du kysst? Inte så fasligt många, men lagom!

23. Vem kramade du senast? Grannen. Haha

25. Hur många har varit otrogen mot dig? -

27. Har du pojk-/flickvän? Fri som en fågel

28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa och frågade om han ville ha 8 eller 12 bitar sushi.

29. Vem fick du senast sms ifrån? Mikkan

 

Favorit:

(just nu)

34. Dryck? Cola zero, som vanligt.

35. Färg? Roooosa

37. Stad? Hmm, någon fin stad i USA. Måste nog säga San Francisco

38. Land? Usa/Kina/Thailand/Sverige haha kan inte bestämma mig

39. Ämne i skolan? Svenska/text/foto

40. Människa? OJ, många!

 

Senaste..

41. Personen du tänkte på? Carro

42. Gången du åkte bil? För sisådär en timma sedan

43. Gången du spydde? Oj, det var ett par årsedan tror jag

44. Gången du grät? I förrgår, suck.

45. Pizzan du åt? Alldeles för längesedan, det kan vi åtminstånde konstatera.

46. Gången du var i Göteborg? Någon vecka sedan

47. Gången du var i stockholm? För cirkus tre år sedan

48. Gången du var full? Nyår

49. Gången du var hög? -

50. Gången du rökte? Härom dagen

Antingen eller:

51. Svart eller vitt? Svart

52. Hund eller katt? Katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror helt klart på humör

54. Tvspel eller datorspel? Tv-spel

55. Singel eller upptagen? Just nu föredrar jag att vara singel

56. Hångla eller ha sex? Båda behövs ;)

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget av det

58. Ragga eller bli uppraggad? Oj, uppraggad.

59. Big Brother eller Paradise hotel? Big Brother

60. Blondt eller svart hår? Blondt, på mig i allafall!

61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa

62. Choklad eller lakrits? Det är en god blandning faktiskt

63. Göteborg eller Stockholm? Båda är mysiga, men Gbg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? Coke

66. Pizza eller kebab? Pizza

67. Randigt eller prickigt? Randigt

68. Älska eller älskas? Båda

69. Leva eller dö? Va fan. L.e.v.a

 

Antal:

70. Personer du älskar? Några få

71. Personer du hatar? oj, hmm. Kommer bara på några enstaka.

72. Gånger du varit full? Haha, Inte räknat

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Ska jag vara ärlig, så en!

74. Glassar du ätit på en dag? Tre kanske?

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Hmm, inget bestämt än!

76. Gånger du haft minnesluckor? Några fåtal. Ung och dum ni vet.

77. Kuddar i sängen? Sex stycken

78. Personer du saknar just nu? Tre

79. Gånger ditt hjärta brustit? -

 

Vem:

80. Vill du kyssa nu? Ingen

81. Ska du träffa imorgon? No plans.

82. Sjöng du senast för? Duschen

83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns inte när jag var inne där senast

84. Spelade du tvspel med senast? Familjen

85. Vill du ta med på resa nu? Ser fram emot båda resorna i sommar lika mycket. Så både familj och vänner – fast på olika resor ;)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Hade gärna gjort många den tjänsten

87. Förtjänar att dö? Ingen

88. Är söt? Petter och Pia

89. Fick dig att gråta senast? I grunden mig själv.

 

Vad:

90. Gör dig glad? Framsteg, fina ord och resor

91. Gör dig ledsen? Stress, ångest och besvikelse

92. Vill du helst göra nu? Äta hotellfrukost på en strand. Haha

93. Önskar du att du slapp göra? Den här långa resan.

94. Vill du ha nu? Den riktiga Cecilia

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Fick allt fint jag ville ha + lite till.

96. Längtar du till? Tills man kan springa runt i blommiga klänningar utan att frysa

97. Tycker du om dina betyg? Rätt nöjd om jag får säga det själv

98. Ångrar du i ditt liv? Man ska inte ångra något – gör om, gör rätt i så fall!

99. Är det bästa som hänt dig? Det finns mängder med saker

100. Hur mycket är klockan? 17.20



Puss från mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0