Räkor – igen!

Ett lugnt och fint hav utanför fönstrerna, några räkmackor i magen och det är ljust ute – klockan halv tio. Plus att jag befinner mig i sommarhuset. Fina saker! Dock är sommarfeelingen noll, tyvärr. Men det beror nog på vädret.
Skönt att pausa här ute lite. Att få komma bort från vardagslivet – om det så bara är för ett dygn – gör så mycket för mig. Det är viktigt att hinna ta igen sig. Inte för att mina dagar är så väldans hektiska där hemma, men här ute kopplar man av på ett helt annat sätt.
Föresten så har maten gått väldigt bra på senaste tiden. Jag äter, njuter av maten och äter lite till. Nu är det bara att hålla tummarna att det är tillräckligt också. Och om inte – shame on me!
Ville mest kika in och säga godkväll. Hoppas ni har några dagar ledigt ni med. Kramen


Kommentarer
Ida

Håller både tummat o tår för dig ska du veta!

Kram :)

2012-05-16 @ 22:25:30
URL: http://skeptisk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0