27 Maj

Hej hörni! :)
Söndag, sol och i morgon väntar ännu en ny vecka. En vecka som jag har fruktat ett tag – men som jag samtidigt har längtat  mycket efter. Ska försöka hålla på mina rutiner så mycket jag bara kan så ska allt nog gå vägen. Har i allafall haft en härlig förmiddag. Åkte ner till stranden och solade en stund med några vänner. Fräknarna börjar ploppa upp lite varstanns och det är ett tecken på att jag börjar få lite färg. Finally!
Förut på stranden

Nu ska jag förbereda inför lite morsdag-mys här hemma. Ska laga god mat (mat som jag inte har ätit på över ett halv år) duka fint och så har jag köpt lite fina blommor som står på bordet. Sedan blir det jobb med företaget all day long. Får sätta mig ute i solstolen med en kopp kaffe och "jobba" ;) Sämre kan man ha det!
Firar ni morsdag idag?


Kommentarer
isa

vad har jag missat sötnos? ska du starta företag? spännande! ;) kramkram

2012-05-27 @ 18:42:30
URL: http://cookiedough.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0