21 November

Ni är fina, kloka och så snälla. Bara så ni vet. Ska ta mig en rejäl funderarde kring det där med ND´s. 
 
Så, godmorgon! :) 
Får ett break i min långledighet idag. Ska hoppa in några timmar på jobbet. Skulle ändå jobba här hemma, så då kunde jag lika gärna ställa upp i kiosken istället. Fick välja på att börja två olika tider. Ingen av dem var speciellt bra. Maten kommer i kläm lika mycket oavsett. Vill ju inte börja passet med att äta det första jag gör. Jag jobbar ju dessutom ett kortpass. Det får bli som det blir helt enkelt! Får säga att jag blir grinig och kommer skälla på kunderna om jag inte får äta ;) 
 
Godmorgon Onsdag
 
Laddar på magen med en rejäl omgång frukost i allafall. Som vanligt. Var och köpte tre påsar med kokosflakes i går. Nu har jag så att det räcker en vecka åtminstånde ;) 
 
Nej, nu måste jag springa och göra mig i ordning. Hörs ikväll. Puss!
 


Kommentarer
jag

var köper du kokosflakes? har bara sett nån stor, jättedyr påse med det. blir sugen av dina bilder! :-)

Svar: Köper mina på en liten ekoaffär! :) Men tror att du ska kunna finna dem i stora, välsorterade mataffärer också :))
Cecilia

2012-11-21 @ 13:53:19
Caroline

Näringsdrycker är guld värda enligt mig! Och choklad drycken, mums säger jag bara

2012-11-21 @ 17:43:25
URL: http://styrkaochhalsa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0