Äntligen kväll!

Min kropp gör allt annat än att tacka mig för dagen. Ska inte klaga mer mer, bara i en mening till. ;) Har inte hunnit sitta ner på åtta timmar, har fått möla/kasta i mig maten och benen värker som efter ett maratonlopp. Japp, då vart det slutklagat för den här gången. Haha. Nog för att jag fick i mig all mat. Men satan vad man märker att det tar på krafterna att jobba. Kroppen har verkligen använt varenda smula den har fått i sig idag. Och nu är jag hemma och ska ääääta. 
 
Fredagsmys i soffan

Detta ska jag möla ner nu. Men den här gången pga av hunger och inte stress. Och om min älskade mat i vanliga fall får en tia så får den stunder som dessa en 11. Minst. Känns skönt att ha en fredagskväll ledig för en gångs skull. Det kommer bli en väldigt, väldigt lugn kväll. Man gör inte många knop efter en sådan här dag! Och i morgon ska jag upp tidigt också för att bege mig mot Halmstad. Ska spendera min helg där! Ska bli supermysigt. Skönt att komma iväg lite också. 
 
Nej, nu är det dags att inta viloläge framför teven istället. Hoppas ni har haft en fin fredag än så länge, och att den fortsätter så. Vi hörs i morgon bitti efter minst tio timmar sömn. (Man kan ju drömma) ;) Puss & Kram från lilla mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0