Cecilia-dagen!

Godmorgon!
 
Hade på "sleepcycle" för att se hur jag sover under nätterna. (Rätt spännande app faktiskt. Ladda ner den.) Och idag tyckte jag att jag hade en rätt bra natt, men enligt appen så har jag sovit "lätt" precis hela natten och har vart mer vaken jämfört med vad jag sovit. Inte konstigt att jag är trött på dagarna. 
Nu är jag vaken på riktigt i allfall. Snart dags för frukost och sen ska det jobbat. Först här hemma och sedan i kiosken. Insåg precis att från det att jag jobbade igår så har jag endast en ledig dag innan nästa fredag. Många dagar. Relativt korta pass, men fortfarande mycket. 
 
 
 
Fick hem min fina almenacka igår. Precis som jag ville ha den. Lite fina ord på förstasidan också. Nu väntar jag på yttligare åtta almenackor. Fast den här gången väggalmenackor som ska delas ut till lite olika personer. Så snäll man är ;) Får nog bli julklappar. (Vad ska man önska sig föresten?) 
 
Hoppas ni får en fin dag. Puss från mig. 
 
Och föresten. Idag är ingen vanlig dag. Lilla Cissi har namnsdag. Wihooo. Det firar vi med gofrulle ;)
 


Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättesöt kalender:) Jag måste ta och beställa mig en ny jag också. SÅ roligt när den blir lite personlig.

2012-11-22 @ 11:40:36
URL: http://patriciac.blogg.se
Beatrice

Grattis på namnsdagen fina du!

2012-11-22 @ 12:07:26
URL: http://slowlyforward.blogg.se
Sandra

Grattis på Namnsdagen :)
Tänkte faktiskt på dig när jag gick igenom min almanacka i morse (som förövrigt är en likadan som din, fast min egen design då såklart, rosa rosa rosa)

Hoppas du får en fin dag.

2012-11-22 @ 12:50:52
URL: http://daysofmine.blogg.se
Lina

Så fin! Var gör man sådana? Finna det någon sida du kan rekomendera?
Och stort grattis på namnsdagen! Man ska fira allt man kan fira ;)

Svar: Jag gjorde min på personligalmenacka.se :)
Tack ska du ha :D haha jag håller med dig!!
Cecilia

2012-11-22 @ 15:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0