18 Oktober

Godmorgon!

Nu börjar det arta sig mina vänner. Vaknade inte förens klockan åtta idag. Kanske, kanske har kroppen ställt om sig lite och förhoppningvis överlever jag mitt sena jobbpas ikväll. Den tiden jag kommer hem ikväll/natt, är den tiden jag "brukar" gå upp. Blir som att dygna, liksom. 
Inte nog med att jag blev glad över att jag sov lite längre idag. Jag kände dessutom hunger när jag vaknade. Finally! Nu smakar maten mycket bättre igen. 
 
Ser rätt lockande ut va?
Finfin start på dagen
Förutom jobb ikväll så är planerna för dagen noll. Så jäkla underbart för en gångs skull. Kanske lite fika, men är mest sugen på att ligga inne och kolla film och äta gott mest hela dagen. Egentligen skulle jag på mitt första "pratmöte" idag. Men det flyttades istället till nästa vecka. (Är det ett tecken tro...?) Men det gör inte så mycket. Har jag klarat mig själv hittills så ska jag nog klara av en vecka till. 
 
Svaren på era frågor kommer upp under dagen. Nu ska jag äta upp frullen och kolla film. Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0