Chokladberg

What a day! Haft det så bra, så bra. Åkte iväg tidigt i morses för en heldag. Har hunnit med mer än vi räknat med kan man säga.

Har bl.a. annat åkt och spanat in Chocolate Hills. Sååå fräckt! 1500 chokladliknande kullar.
Har även vart och kollat fjärilsafari (heter det så?), kollat in små apor med gigantiska ögon, gått på långa, rangliga hängbroar, ätit buffé på en båt, skådat 30 Filippinos när de sjöng dansade och spelade ukulele (vilken glädje de spred) och hamnade till sist hos en 250 kilos tung pytonorm.

Nu är jag trööött! Ikväll väntar bara middag och sedan tidig sänggång. Tidsomskillnaden höll mig vaken hela natten. Hoppas det blir bättre i natt. Ska nämligen upp tidigt i morgon för två dyk. Ska bli spännande att se vad det är för fiskliv under ytan här :)

Ville bara ge er en liten lägesuppdatering. Ni får bilder i morgon då datorn lever sitt egna lilla liv just nu. Blööh.

Hoppas ni har det bra hemma. Puss från andra sidan jorden.



Kommentarer
Anna

Hoppas du har en underbar resa, det är du värd! Har läst igenom din blogg idag och du har en sån styrka och ger verkligen insperation. Jag gick minuter sista dag på ätstörningskliniken idag och ska försöka klara mig igenom sjukdomen på egen hand eftersom hjälpen de hade där inte gav mig något efter 1.5 år, på vägen hem övervägde jag att hoppa över lunchen men efter bläddrat igenom din blogg insåg jag hur korkat det skulle vara så jag åt lunch + en extra smörgås, för det är mitt liv och ingen annan kan leva det åt mig och jag vägrar slösa mitt liv åt att må för jävligt. Ångesten är stor över maten men jag vet att det är mitt bästa och att jag bara kommer närmare friheten. Du är så stark och modig som delar med dig av din resa! Massor av styrkekramar

Svar: Hej! :) Jag har det helt fantastiskt. Va kul att du har hittat hit och ännu roligare att jag ger lite inspiration :) Så kul att höra!! Och åh vad du är duktig som inte gav vika för rösterna och skippade lunchen. För vad tjänar det till?! Ingenting. Fortsätt så :) Ha en fin dag! :) Kram!
Cecilia

2012-10-02 @ 15:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0