Fotmassage och bättre mående!

Godmorgon världen!
Mår mycket bättre idag. Som jag misstänkte. Tror att jag åt något i förrgår som spökade till det i kroppen. Var toksvettig och frös om vart annat och kroppen ville allt annat än att samarbeta med mig igår.

Tur att aptiten fanns kvar iallafall. Tvärtemot många andra så blir jag faktiskt extra hungrig av att vara sjuk. Får cravings och äter nästan mer än vanligt!
Vi skippade dock shoppingen och stannade på stranden vid hotellet. Blev yr av att bara ställa mig upp ur sängen - så en tripp till stora staden var ingen ide. Istället blev det fotmassage för hela gänget. Åh vad det är skönt. Men det hade räckt med en halvtimma. Haha får trippa på tå idag, är helt öm.

Vi var på ett relativt fint massagesställe, men vet ni vad de tjänade per dag? 8 kronor.. Åtta(!!) Fick lite ont i hjärtat. Eller ja, sjukt ont i hjärtat.

Idag blir det antingen till att hyra moppar eller att åka ut med en båt till lite öar runt omkring här. Mysigt vilket som! Nästa sista dagen här i Filippinerna. Tiden går foooort. Men ett nytt spännande land väntar :)

Jag njuter, äter gott, släpper alla problem (på dagarna åtminstånde), läser, sover, frossar i mango och umgås med glada, mysiga människor! Mår rätt bra helt enkelt.
Hoppas ni har det bra där hemma också. Och att bullarna smakade bra igår ;) Såg ju förtusan kanelbullar både från höger och vänster igår. Kände lukten enda hit!!

Nu - frulle! :) Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0