Härligheter!

Som jag har längtat efter detta. En fet frukost alá Cecilia. Den har vart saknad så in i bomben. Förstår dock inte vad det har vart med mig dessa dagarna. Mina hunger och mättnadskänslor har verkligen spökat. Vaknade ju förtusan klockan fem idag och vart inte hungrig förens nu, klockan tio. Misstänker att det är efter att magen har vart ur balans. Magsäcken har nog krympts en aning. Blir mätt av ingenting och känner knappt hunger över huvud taget. Sjukt tråkigt faktiskt! 
Men systemet kommer nog igång så fort jag har ätit rejält och regelbundet i några dagar. Och med tanke på rätt utebliven hunger så får jag äta efter klockan i några dagar framöver. Känns som det kan vara en smart idé. 
 
Kan äntligen skriva "Det gamla vanliga"
 
Det var iallafall inga problem att knö ner denna underbara frulle, trots att det tog stopp rätt fort. För har jag kunnat äta den här frukosten i flera månader tidigare så borde det finnas plats för den i magen idag också. 
Har inte hunnit åstadkomma så mycket idag ännu, trots att jag gick upp mitt i natta. Men har faktiskt vart och handlat och påbörjat uppackningen. Ser ut som k-a-o-s här hemma nu. Spridit ut mina saker precis överallt. Men det är ju så förbannat jäkla tråkigt att packa upp, så jag tror att det kommer se ut såhär ett tag framöver. ;)
 
Nu ska jag äta upp och sedan dra mig ner mot stan för fika. Puss & Kram 


Kommentarer
Mia Olsen

Det kan ju oxå ha att göra med tidsskillnaderna lite? Att din hunger etc inte är som det ska vara.
Omställning och grejer tar ju väldigt mycket mer på din kropp än på en normalviktig/van person.

Kramar

2012-10-16 @ 11:22:27
URL: http://marslammet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0