Höstdag

Det var väldigt vad dagen flög fort förbi. Känns dock som att klockan är betydligt mer än vad den faktiskt är. Kolsvart ute. Och regnigt. Rätt mysigt! Har vart i full gång hela dagen lång, men nu sitter jag och pausar med ett snövitäpple, melon och varmt kaffe. Lunchen blev i stan med en fin vän. Jag föreslog antingen sushi eller en lunchbuffé. Behöver nog inte ens nämna vad beslutet blev. "Åttabitars med lax istället för omelett plus extra ingefära?" "Jatack."
Ska premiäranvända mitt sushikit i helgen också. Ska göra en form av sushi-tacos. Haha. Döm inte efter namnet, det är supergott och smidigt. Och för er som brukar göra egen sushi hemma; Prova att ha i mango. Det är grymmegott faktiskt. Kanske inte lika gott som laxbitarna, men nära inpå. 
 
 
Börjar bli lite nervös inför läkarbesöket (besöken) i morgon. Kommer alla värden vara bra? Hur mår mitt skelett? Ska bli skönt att få svar på alla frågor. Och så ska jag fråga om lilla hjärtat också. Det har en tendens till att skena iväg då och då. Inte alls behagligt. 
 
Blir en lugn eftermiddag för mig idag. Ska njuta av att ha en ledig kväll hemma för en gångs skull. Sådant uppskattas extra mycket ibland. Har ju förtusan inte kommit i säng förens två den senaste veckan. Inte konstigt att jag är yr i bollen när jag vaknar klockan nio av min inbyggda kroppsklocka. 
 
Ha en mysig kväll. Hörs sen. Puss


Kommentarer
Ella

Frågar igen, hehe, varför tar du åtta bitar om du vet att det ska vara minsta tio? :)

Svar: För att jag vill, helt enkelt! :)
Cecilia

2012-10-29 @ 18:24:38
Jen

Skelettet måste man få remiss skickligare till osteopat men de kan säkert din läkare fixa :)

2012-10-29 @ 23:36:04
URL: http://thejenna.blogg.se
Caroline

Mango låter spännande! Hur var din puls och blodtryck ?

2012-10-30 @ 13:34:03
URL: http://carro6.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0