Kvällis

– Har en nyfunnen kärlek till knäckebröd 
– Har äntligen funnit frysta jordgubbar som smakar som de nyplockade från landet
– Min kärlek till keso och leverpastej är lika stor som vanligt
– Tror inte jag har järnbrist iallafall
– Kärleken till färsk melon fortsätter den med
– Har en ny ingrediens i min älskade nötblandning. Mullbär. Goda och spännande
– Att äta müsli med yoghurt, och inte tvärt om är liksom grejen med det hela. Mycket av det goda ska det vara
– Köper nötter och puffar lika ofta som andra byter underkläder, typ
 
 
Ni förstår nog vad jag sitter och mumsar i mig just nu. Så. Jäkla. Gott. Köpte hem ett "nytt" knäckebröd också. Smakade sådär perfekt bränt. Nästa köp blir kanelknäcke. Men då tror jag att jag får skippa leverpastejen som pålägg, faktiskt. 
 
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0