Sjukling

God förmiddag!
Vaknade upp och kände mig hängig idag. Blir så trött! Varför nu? Trodde jag skulle vakna till liv med lite frukost. Men nej, istället lägger jag mig utslagen i sängen och känner mig helt snurrig. Och det var kanske inte så konstigt. Febertermometern visade nämligen rätt bra med feber. Jag som inte har haft feber/vart sjuk på över ett år - och så slår det till på semestern? Kroppen har väl slutat gå på sparlåga nu och känner att den har "tid" att vara sjuk. Men typiskt, det äre.

Men det är inte speciellt synd om mig. Lite feber är väl egentligen ingenting, men det är bara så typiskt. Vädret är inte heller på topp idag, vilket är bra. Hade inte stått ut med gassande sol idag!
Och feber stoppar inte en dam för lite shopping. ;) Förmiddagen går åt till reparation med hjälp av kalla drycker och mango och eftermiddagen ska spenderas i en liten större stad för shopping och nya upptäckter! Shopping är bästa botemedlet - för allt ;)

Hoppas ni sussar sött där hemma. Puss



Kommentarer
L

krya på dig <3

2012-10-04 @ 08:06:56
URL: http://bestigaberg.blogg.se
Lina

Åh fina du, krya på dig! Hoppas det går snabbt över.
Jag har inte riktigt förstått var du befinner dig?

Svar: None
Cecilia

2012-10-04 @ 15:45:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0