13 September

Torsdag den 13 September. Tur att det inte är fredag idag – brukar gå illa för mig de dagarna. Hur mår ni idag? Själv har jag drömt mardrömmar och vaknat i panik under hela natten. Att tankarna som infinner sig i huvudet på dagarna följer med en även på nätterna börjar irritera mig. 
Sitter och gnager i mig frukost innan det är dags för en dag med massa jobb. Nu jobbar vi bara två stycken på dagarna istället för tre. När vi var tre stycken så kunde jag sätta mig och äta utan att stressa ihjäl – de var ju ändå två. Men nu kommer jag inte känna samma lugn när jag äter. Så fort det kommer mycket folk så får jag helt enkelt ställa mig och hjälpa till. Men det kanske blir en lugn dag, får hoppas på det :) 
 
 

Dagens frukost

Ha en fin dag allesammans. Och eftersom det kanske ekar lite tomt här idag så får ni passa på att fråga vad ni känner för. Brukar faktiskt vara duktig och svara på det mesta (nästan).. Puss & Kram


Kommentarer
Caroline

Vart ska du åka? Och när? Blir de ingen bloggning då?

2012-09-13 @ 13:56:52
URL: http://carro6.blogspot.com
Anonym

Kämpa på tjejen! Vet inte om du läst denna bloggen, kanske kan du hitta lite kraft i den? Lycka till :)
http://pavagned.blogspot.se/2012/01/tack-for-perspektivet.html

Svar: Tack för tipset! :)
Cecilia

2012-09-13 @ 14:57:45
Anonym

Hur mycket går du upp i snitt nu? Kg/mån? :)

Svar: Olika varje månad. Följer ingen "kurva" :)
Cecilia

2012-09-13 @ 15:48:37
matilda

Försöker du gå upp i vikt? Hur många kilon har du kvar till normalvikt? Tycker du äter så små portioner :( Önskar dig all lycka.

Svar: Tycker du? Vilken måltid syftade du på ? :)
Cecilia

2012-09-13 @ 19:17:35
emilia - http://pezone.blogg.se

Om man får fråga så, var jobbar du? :)
Tack för en härlig och inspirerande blogg förresten!

2012-09-13 @ 22:34:03
URL: http://pezone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0