16 September

Helt sjukt vilken rutin / planeringsmänniska jag är. Varje morgon gör jag exakt samma saker, på exakt samma tider. Kan fan inte vara nyttigt! I morgon ska jag göra revolt mot mig själv och "skjuta upp" allt med några minuter. Men ärligt talat så har jag nog inte tänkt på att jag gör samma sak, vid samma tid, varje dag. Och jag skulle inte flippa ur om tiden ändrades. Det blir nog så för att de sakerna jag gör innan jobbet på morgonen alltid brukar ta lika lång tid, om ni förstår. Men fortfarande - knäppt. 
 
Söndagsfrullen

Idag blir jag låtsats-kristen för en stund och ber om en lugn dag på jobbet. Men det är nog bara en önskan, för söndagar brukar alltid vara stressiga. Min rygg kommer då inte tacka mig! 
Har packat med mig matlåda och mellis som får ätas på jobbet. Var sugen på att äta fiskbullar idag, men kände inte riktigt att det passade i en matlåda. Haha. Det får ätas i morgon istället! :) 
 
Nu är jag mätt och belåten efter frukosten. Det är sjukt hur kroppen anpassar sig efter vad man äter. För ett tag sedan blev jag proppmätt – nästan illamående av den här frukosten. Men nu blir jag sådär lagom mätt och inte i närheten av att bli "för mätt". Den är precis lagom för lilla mig. (Och satans god).
 
Nåja, nu måste jag till jobbet. Hörs ikväll! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0