4 September

Vaknade upp och hörde regnet smattra mot rutan. Härligt! ;) En dag i min smak med andra ord. Vaknade även idag upp från en natt full av drömmar – om mat. Kan man inte få lite ledigt ibland tycker man? Åtminstånde en timma eller två?
Längtar tills den dagen då jag kommer på mig själv med att inte ha ägnat en enda tanke åt mat. Då jag bara lever, flyter med och ägnar mina tankar åt betydligt viktigare saker. Visst, det är inte konstigt att alla mina tankar faktiskt kretsar kring maten då det tar upp en stor del av min vardag. Men igen – det hade vart skönt att få lite ledigt från dem ibland och kunna fokusera på annat. 
 
Morgonstund med frukost (plus två mackisar & frukt) och tidningen
 
Blir kvällsjobb idag, så har hela dagen här hemma. Skönt. Lite sushi hinner jag klämma in också ;) Får ju passa på de dagar jag jobbar kväll, annars så äter jag ju alltid middag i form av matlådor på jobbet. Och att ta med sig sushi hade nog inte vart vidare smidigt, faktiskt. 
 
Nu ska jag tvätta ur min hårfärg och städa rummet. Härliga sysslor. Puss


Kommentarer
Linnea

Jag håller med, fy fan va de e jobbigt att STÄNDIGT tänka på mat.. Känns ju lixom som att de hör till livet, typ "vadå tänker inte alla såhär?" Bajs sjukdom..

Kram!

2012-09-04 @ 18:45:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0