5 September

Godmorgon! 
Hoppas ni har sovit gott :) Själv har jag vart vaken till och från sedan sju. Suck. Sju kanske inte är så tidigt i vanliga fall, fast om man kom i säng sent så borde man kunna sova lite längre tycker man. 
Sitter i allafall och äter frukost nu. Kom på vilken usel frukostbloggare jag hade vart. Haha. Hade blivit utbuad på direkten! Samma sak – dag ut och dag in. Men i morgon är jag ledig och då ska jag hitta massa goda recept att våga mig på :) (Inbillar jag mig nu åtminstånde..) 
 

Dagens bästa start

Annars flyter dagarna på bra. Humöret är förvånandsvärt stabilt och det känns som jag börjar få ordning på saker och ting omkring mig. Livet är lixom vad man gör det till. Och just nu är det som sagt rätt bra – och bättre ska det bli :) 
 
Nu ska jag åka och jobba och är inte hemma förens ikväll. Så till dess – haaare bra! Puss


Kommentarer
Linda

Hej, Hoppas att du mår bra o har det bra. Dina matbilder ser alltid så härliga ut. Kram Linda /Alingsås/

2012-09-05 @ 19:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0