Åstol

Burrburr, säger jag. Kallt som tusan utomhus. Och då är det extra mysigt att sitta och mysa nere i båten.
Tända ljus, varmt te, räkor, bröd, färsk melon/ananas, vin och självklart med fint sällskap! Så mysigt :) Har ont i gommen efter all ananas. Får alltid det. Haha.

Energin har lyst med sin frånvaro hela dagen. Och att vara på en båt gör inte saken bättre. Somnade så fort vi började åka ;) Som ett litet barn.

Nu är jag mätt och belåten. Och som jag lovade mig själv så har det blivit en bra matdag idag. Bara man planerar så går det. Gott har det vart med. :)

Nu blir det kortspel och sen ska jag krypa ner i sängen och läsa. Puss från Åstol.



Kommentarer
Ida

Låter så härligt, så fridfullt! Alltihop!
Kanske borde man köpa sig en båt dom kan vagga en till sömns, botar kanske sämnproblem :)

Eloge till dig som tillåter dig att känns tröttheten o att vila vila vila!

Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-09-02 @ 12:52:32
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0