Då var det dags!

Nästa gång jag skriver sitter jag förmodligen i Filippinerna, på en strand, med fötterna i sanden. Känns väldigt långt borta just nu. Och det är det – till viss del. Har en resa på tjugofyra timmar framför mig innan jag är framme. Har laddat upp med bra musik, flera böcker, filmer och matsäck. Åh, vilka underbara veckor jag har framför mig :)
 
Från och med nu så släpper jag allt som har med ätstörning att göra. Inga spärrar från och med nu. Ska njuta, tänka på framtiden, men leva i nuet.  Kommer dock fortsätta blogga så ofta jag kan. Kanske ekar rätt tomt här om dagarna, men lite ska jag försöka få upp så ofta jag kan :)
 
Nu ska jag stänga igen mina tre rosa väskor, äta frukost och sedan bege mig. Har gooott om plats för shopping ska ni veta ;) Har packat på tok för lite, egentligen. Men tillräckligt så att jag överlever. Haha. Även det är säkert för mycket, det brukar bli så. 
 
Mina goingar – ha det underbart! Vi hörs när vi hörs :) (Rätt snart). PUSS
 
 


Kommentarer
Lina

Åh så härligt! Önskar dig en udnerbar resa! Se till att njuta fullt ut. släpp taget om ätstörningen och gör/ät allt det där du velat göra under en semester. Jag har personligen "förstört" de flesta av mina resor genom att hålla fast vid ätstörningen och när man kommer hem sedan och inser att man "missat" hela sin semester då blir man så himla lessen. Kan tipsa dig om ett himla bra inlägg jag läste på en blogg som fick mig att tänka till lite extra http://ninapettersson.com/index.html

Ha det nu så bra! kram

2012-09-29 @ 10:03:05
Caroline

ha nu en underbar resa! Och NJUT! Njut av livet

2012-09-29 @ 10:46:25
Karolina

Tack så mycket! Ha nu en toppen resa och som sagt, lämna ätstörnigen hemma. Du är värd att få ha en resa utan massa problem. Lycka till och ha det bäst!!

2012-09-29 @ 11:14:16
URL: http://akleian.blogg.se
Wictoria

Ja verkligen! Det känns helt underbart att ha en resa framför sig! Njut till 110% nu! Massa styrkekramar!

2012-09-29 @ 14:22:18
URL: http://wicans.blogg.se
Caroline

Ha en toppen resa!

2012-09-29 @ 14:32:08
URL: http://carro6.blogspot.com
Ida

Hoppas verkligen att du går en alldeles underbar resa! Och njut så mkt du bara kan! Du är så värd allt det fina, vackra, bästa i livet! Hälsa andra sidan jordklotet!! ;) kramar

2012-09-29 @ 15:15:28
URL: http://Skeptisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0