Godkväll!

Att få komma hem till detta....
 
 
...efter åtta timmars jobb. Det är fina grejer det, så mycket vill jag lova er. Har dock vart en relativt lugn dag idag och tiden har gått fort. Gått runt och vart småsugen/hungrig konstans idag, trots bra matintag. Min kropp bara kräver och kräver – och jag bara ger och ger ;) Man ska lyssna på sin bästa vän, inte sant? 
 
Nu var det längesedan jag bockade av något "jobbigt" livsmedel. Och för att kliva över tröskeln så krävs det att jag klarar av allt. Så småningom i allafall. Mitt mål är u att kunna äta precis allt, i den mängd jag vill utan att det ska vara några konstigheter. Så det är bara att börja "öva". Frågan är vad jag ska köra på härnäst.
 
Får suga på den karamellen tills i morgon. Eller inatt, för det är då snilleblixtrarna visar sig ;)
 
Hoppas ni har haft en fin start på veckan. Pussen och Kramen 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0