Hong Kong

Hej gobitar!
Har vart på resande fot i snart sjutton timmar redan. Inte sovit en sekund och är dödens trött. Inte så konstigt med tanke på att klockan snart är fyra, svensk tid. Befinner mig för tillfället i Hong Kong och sitter och äter frukost/nattmat, något i den stilen i allafall. Haha. Blir galen på tidsskillnaden. Men så fort vi är framme så kommer rutinerna vara på plats. Hoppas jag i varje fall. Nu anpassar jag mig bäst jag kan och lyssnar på kroppen, inte till knoppen. Lyckas jag? Ohyes. 
 
Snabb energi mellan planen + medtagna mackor

Har två flighter, två taxiresor samt en båtresa kvar – sen är vi framme vid hotellet. Känns som vi borde vara framme nu, men nej.. då är det cirkus tolv timmar kvar. Skönt att mellanlanda och sträcka på benen lite mellan varen i allafall. Och vet ni? På dessa timmar har jag redan hunnit utmana mig själv tre gånger (!!) Hör och häpna. Det verkar som jag lämnade de där tankemonstrerna hemma trots allt.
Har redan ätit oförberedda mål, provat nya saker och mina tider.. ja de har inte existerat en gång. Sitter ju för tusan och äter massa mat nu, klockan halv fyra på natten. Men det är behövligt för att orka resa. Och jag påminner mig själv gång på gång att inte tänka – bara flyta med. Tycker jag lyckas rätt bra med det :)
 
Nu ska vi snart tränga oss förbi alla kineser och sätta oss på planet. Puss & Kram 
 
(Btw... jag är rätt stolt) hoho. 


Kommentarer
Mia Olsen

DU BORDE VERKLIGEN VARA STOLT! FAN VAD GRYM DU ÄR ALLTSÅ!

hade velat skriva att jag älskar dig för att du är så jävla bra och verkligen lyssnar på kroppen och inte tvärtom. men hehe, det käns lite sådär att överdriva typ..

men ha en underbar resa! <3

2012-09-30 @ 14:13:26
URL: http://marslammet.blogg.se
Lina

Med all rätt ska du vara stolt. Grymt bra av dig!Fortsätt i samma spår och njut riktigt mycket av allt fina du! Stor kram!

Svar: Visst har jag! ;) Känns underbart att släppa på allt lite. Ska se till att njuta. Kram!
Cecilia

2012-09-30 @ 14:23:31
isa

Hej fina!
åh, längesen jag var inne här nu.. men uppdatera mig! Var ska du? hur länge? Med vilka? haha, 1000 frågor som jag antagligen får svar på om jag läser mer i bloggen ;)

kram!

2012-09-30 @ 15:00:04
URL: http://cookiedough.spotlife.se
Louise

Vad glad jag blir att du verkligen kör på!!! Fortsätt med det, du kan det här! Kram

Svar: Känns super! Tack. Kram :)
Cecilia

2012-09-30 @ 19:46:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0