Ord

Du vet att du inte kan leva ett så här för evigt. Det är att slösa bort ens liv. Och eftersom det ändå inte kommer hålla i längden, är det då inte lika bra att vända på det med en gång?
Har inte rösterna fått tillräckligt av ditt liv? Eller ska de få stjäla ännu fler dyrbara minuter av ditt redan alldeles för korta liv? 
 
Det enda sättat att få reda på något är genom att prova
 
 
Är det inte värt att prova på en normalvikt och se hur du mår? Är du inte nyfiken på hur det känns att leva ett liv utan ångest och skuldkänslor? 
 
Du kanske tror att livet går ut på ekvationer och jämförelser. Men livet går ut på allt annat än det
Är det inte meningen att tankebanorna ska vara fyllda av lyckliga minnen och framtidsplaner? 
 
"Om du skjuter upp allt tills du känner dig säker får du ingenting gjort"

Det är dags att ge sig ut på djupt vatten – men bara för en liten stund. 
 
Nog sagt. Godnatt! Puss


Kommentarer
Lina

WORD!såååå jävla sANT!GO GIRRL,jag kööör jag me!

2012-09-13 @ 22:39:57
E

Så jäkla rätt det du skriver. Nu ska vi kämpa!

Åh sushi! (förra inlägget) i skrivande stund sitter jg faktiskt med en kasse sushi bredvid mig här på bussen, som ska ätas med sjuka mamma såfort jag kommer hem :)

2012-09-14 @ 12:21:48
URL: http://truthbetoold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0