Tankar och fakta

Folk lägger upp före och efter-bilder gällande viktnedgång och får kommentarer som "Åh, vad du är duktig och inspirerande". Jag tittar också på före och efter-bilder på mig själv och ger mig själv kommentarer som "Vad fan har du gjort? Du ser galen ut". Haha. Något gick snett.
Men sen kollade jag på andra före och efter-bilder, fast åt motsatt håll. Och då kan jag istället unna mig själv en fet klapp på axeln. Dock fattar jag fortfarande inte hur jag kan se så mycket piggare ut i dagsläget jämfört med bara i början av sommaren. Maten har i första hand satt sig som glans i ögonen och lyster i hyn i verkar det som. Haha. 
 
Nåväl. Nu ska ni få er något att roa era ögon med i regnet. Önödig fakta it is.
 
– För tjugo år sedan vägde fotomodellerna 8 % mindre än genomsnittskvinnan. Idag väger de 23% mindre.
– Sverige är det land i västvärlden som äter mest bananer. 17 kilo per person och år.
– Om du tuggar tuggimmi samtidigt som du hackar lök så ska det hindra dig från att gråta.
– Utan färgämnen är coca-cola grönt.
– Det är fler personer som dör av fallande kokosnötter än av hajattacker
– Mc Donald´s säljer 75 hamburgare i sekunden 
– Det finns fler kycklingar än det finns männsikor på vår planet.
– Genomsnittsmänniskan äter under sin livstid ca 50 ton mat.
 
..jag säger då det. Nu ska åka och äta sushi. Måste ju försöka komma upp till 50 ton mat så småningom. ;)
 
Puss
 


Kommentarer
Johanna

Reagerar också på när folk lägger upp för och efterbilder.. Men nu kan jag istället titta tillbaka på en Johanna med 12 kg mindre på kroppen och säga att fan så mycket snyggare jag är nu!! Viktuppgång gav tillbaka mitt liv. Du är så klok! Kram

2012-09-04 @ 14:01:19
URL: http://brunnbergjohanna.spotlife.se
E

Haha, tror nog jag äter mer än 17kg bananer numera, äter minst två om dagen.. Minns mär det var ett förbjudet livsmedel och mamma tjatade på mig att äta dem. Nu däremot suckar hon över att det behöver köpas nya typ vare dag eheh

2012-09-04 @ 19:20:06
URL: http://Truthbetoold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0