3 April.

Hej vänner!
Klinkar från mobilen idag. Datorn blev trött på livet igår och envisades med att krascha, igen. Gissa hur många foton som åkte med ner i graven? Tolvtusen. Ja, tolvtusen. Fan. Det fick även mig att bli trött på livet. Men nu är den på lagning och jag hoppas att den kan återupplivas :)

Vart iväg med bror (kul att han är hemma) och köpt en ny hårddisk. Hädan efter ska jag ha dubbel back up. Man lär av sina misstag!
Ska snart laga lunch. Makaroner med köttfärssås. Mhmmm. Och sedan ska jag jobba kväll! Två mellanmål är förberedda och middagen får bli macka på jobbet. Minst en i veckan ska jag ha i mig. Måste ju plöja igenom sortimentet så jag kan rekommendera kunderna menar jag :) Idag slår jag på stort och ska ordna en macka som jag vet är favoriten för magen men som jag inte har fått tummen ur att våga prova ännu. Japp, så får det bli.

Hoppas ni har en härlig onsdag. Är ni fortfarande påsklediga?!



Kommentarer
Linn

Åh, nej! Vad tråkigt med bilderna D: skulle halvt dö om det hände mig!

Hoppas de går att rädda! :)

2013-04-03 @ 13:46:01
URL: http://list.blogg.se
Elin

Jobbigt med datorn!!!! Hoppas det fixar sig ändå :) Vi åt lika lurre idag, fast jag fick spagetti (som jag tyvärr har svårt för, pga konsistensen!?!? Haha!). I övrigt är jag så ledig man kan bli :D

Och, du måste testa alla subs för att kunna rekomendera dina läsare ;) (man vill ju ha det bästa!)

Svar: Ja, Hoppas verkligen det löser sig!! :)Haha tycker du om makaroner då? Eller är det samma konsistens ? ;)

Har du ätit subway föresten ? :D
Cecilia

2013-04-03 @ 17:26:41
Genus

Vad söt kattnosen är!!!
Inget fel på dig heller, hihi:-)

2013-04-03 @ 20:07:26
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se
J

Tack godbit :)

2013-04-03 @ 23:16:29
URL: http://thejen.blogg.se
Elin

Jo makaroner funkar, bäst är fjärilspasta eller snäckor! Haha! :) japp det har jag gjort, fast det var ett tag sedan ;)

2013-04-04 @ 07:55:30
Anonym

Du har Mac va? Säkerhetskopierar du aldrig? Om D använder time maschine regelbundet så kan du återställa precis exakt allt som det var från senaste säkerhetskopian och förlorar således bara det som varit däremellan. Många som aldrig gör det, men kraschar datorn är det ganska skönt att kunna återställa allt utan att behöva oroa sig... Kanske finns nåt liknande med pc, vet inte.

Svar: Jajemen det har jag! Vi har även fixat en back up här hemma. MEN det verkar inte som den har fungerat. Haha. Men efter detta ska jag alltid se till att ha dubbel back up ;) Man lär sig..
Cecilia

2013-04-04 @ 12:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0