7 April + djurdag.

Hej Vänner.

Finfin kväll med vännerna igår. Spelade TP och återigen förvånas jag över hur otroligt kass jag är. De enda frågorna som jag har rätt på handlar om hälsa & mat. Haha. Tragiskt? Nej, faktiskt inte. Känns roligare att vara kunnig inom ett sådant område än tex litteraturhistoria på 1600-talet. Tror att jag har lite mer nytta av det och så är det kul att man är bra på något över huvud taget liksom! ;) 
 
Är ledig idag. Faktum är att jag bara har en jobbdag kvar innan jag beger mig. En dag. Galet. Förvisso ett tolvtimmarspass, men ändå! 
Fint väder och söndag idag. Tur att jag har roliga planer, annars vet vi hur det slutar. Idag ska jag leka fem år igen. Ska iväg och roa mig på en djurpark och kolla på alla nyfödda djurungar som har fötts iår. Jaguarer och orangutanger.. haha kommer nog aldrig bli vuxen trots allt. 
 
(Från när vi var San Diego / Grand Canyon)
 
Frukostdags och sen ska jag ordna lite picknick. För det hör faktiskt till. Ostfrallor och varm choklad vore något? Eller varm saft och Tom & Jerry-kex. hade vi vart tillbaka på dagisnivå. Idag är tanken även att det ska bli glasspremiär. Det hör också till tycker jag. Synd att det inte finns varm glass bara..
 
Vad har ni för söndagsplaner?
 
 


Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

Sv: Problem ett: vi har bara goudaost hemma, de köper aldrig hem hushållsost nu för tiden.. Men jag ska försöka få mamma att göra det.. ;) Överdelen är lätt godast! Visst äter jag hela frallan men överdelen ska ha ost; det godaste ;) Underdelen kan få ha skinka, haha! :D

Åååååååååååh djurpark med nyfödda djurungar! Vill också! :o Tom & Jerry-kex som är så gott.. Älskade kex ju! <3 Hoppas du får en bra söndag!

Mina söndagsplaner blir att kela med lite kattungar hos min kompis! :)

2013-04-07 @ 10:31:07
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
Elin

Åh, vilka klassiker du räknar upp!!! Minns att vi aldrig hade kakor eller sånt hemma (mest pga att min bror har diabetes, men oxå för att det inte är nån vitaminbomb direkt, haha!) så att när man väl fixk kakor och sånt på en picknick så var det lite speciellt :) men mina söndagsplaner är att ha lite ångest, skolan väntar imorgon....

Svar: Eller hur!! Minns även att jag alltid åt kakor som såg ut som pengar och hade choklad på ena sidan. DET är nostalgi. haha.Åh, skola.. är glad att slippa den söndagsångesten det förde med sig. När tar du studenten ? :)
Cecilia

2013-04-07 @ 13:00:38
Elin

Haha, exakt! Minns när brago-choklad kom, vilken lycka!! (Är sjukt svag för kakor!!!!! Och subway's coockies är ju magiska, btw!)
Jag förstår att du är glad över att slippa den ångesten! Jag tar studenten nu i juni, så det är inte sååå många söndagar kvar. Fast jag är så skoltrött så det är samma ångest varje dag! :)

2013-04-07 @ 17:27:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0