Chokladsug.

Nu för tiden behöver man inte äta choklad för att stilla sitt chokladsug. Men frågan är vad som egentligen är mest naturligt; Vanlig choklad eller vatten, smaksatt med chokladsmak. Man börjar nästan undra! 
Är det något som dock är väldigt naturligt, men som fortfarande botar chokladsuget någorlunda så är det just den här granolan från Pauluns. Dundergod.
Och har ni inte vart en sådan som går och nallar i müslipaketet mellan måltiderna så lär ni bli det efter att ni smakat på den här. 
 
 
Var hungrig när jag handlade idag. Vilket brukar resultera till lite annorlunda mathandling. Man kunde se ett tydligt tecken på både hunger och sötsug om man tog sig en titt i vagnen. Haha. 
Fick med mig det jag skulle + lite till, i form av sötsaker. Både naturliga och icke naturliga. Och med risk för att dessa fejk-choklad-produkter inte skulle bota suget tillräckligt så fick det åka med lite riktig choklad också. Man måste ju vara på den säkra sidan! 
 
Vet att många tycker om Paulúns granola. Men vilken av smakerna är er favorit? Och vad äter ni den till?


Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

PAULUNS GRANOLA <3 Den på bilden är god, dock inte testat de andra.. Men jag är en sucker för choklad så! Äts till yoghurt, kvarg/ keso blandninggar, på gröten.. Eller bara som den är! :D GODIS <3

2013-04-11 @ 20:13:28
URL: http://beayourdreams.blogg.se/
juliajensen.se

Har du testat kakaonibs i din yoghurtblandning? :) kram

2013-04-11 @ 21:59:46
URL: http://juliajensen.se/
Genus

Vi har testat Granola här hemma! Mera i stället för godis, ingen frukostmat direkt, fint knaprig, dock för söt i längden.
Chokladvatten låter gott! Tyvärr tar det väl evigheter tills man får tag i det ute på landet...:-(

2013-04-11 @ 22:15:43
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se
Viccy

Tycker den är onödigt dyr jag! :>

2013-04-12 @ 08:56:46
URL: http://springaren.blogg.se
Sandra

Jag har de senaste 2 månader ätit ur 6 paket av pauluns granola. Om jag ska ranka dem så faller den rankningen så här:)
1. Kardemumma & mullbär! Godast, speciellt tillsammans med hallon.
2. Hasselnötter & Dadlar. Denna passar mig egentligen bäst då den är lättast att kombinera ihop med olika frukter & smaker. Nom nom.
3. Kakao & Hallon. Den var god, men inte mer! Men visst för att stilla chokladsuget, så varför inte? ;)

Hoppas du får en bra resa & kämpa på. Kryp ut ur ägget :) och våga njuta & pröva nya saker.

2013-04-12 @ 18:19:52
URL: http://www.saaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0