Det blir aldrig som man tänkt.

"Suuuupermarket?" Tror jag lyckades få fram mitt budskap. För en mataffär fann jag kan jag lova. Visst är det något speciellt med att gå i mataffärer utomlands? 
Men innan jag tog mig dit så fastnade jag på lite andra ställen först. Alltid dessa hinder. Typiskt, inte sant?! ;)
 
Haft en lugn förmiddag annars. Lite sovmorgon och stor frukost. 
 
 
Fastnade för ett par rosa platåskor. De är högre än de ser ut. Satt som en smäck. Lite lurigt att få rätt storlek här i kina. Jämfört med de så har jag fötter likt en jättes, trots att de inte är så värst stora. Haha. 
Köpte även lite rispapper som jag ska ta med mig hem. Gott att ha kyckling/räkor i tillsammans med soya och grönsaker. Som tacos fast lite annorlunda. 
 
Nu ska vi ut på restaurangjakt. Ikväll kommer pappsen hit och då ska vi gå på stor vattenshow. Kan bli fräckt! Ha en fin dag där hemma. Puss & Kram.


Kommentarer
Emma

Äter du några mediciner? (och svara gärna på min tidigare fråga angående horoskopappen:-)

Svar: Nepp! I dagsläget äter jag inget alls :) Har lite saker utskrivet, men inget jag använder :) Appen heter bara "Horoscope" :)
Cecilia

2013-04-23 @ 09:37:37
Michelle

Haha, åh, hur har du råd? Känner mig så fattig.

2013-04-23 @ 12:03:48
URL: http://anorexiflicka.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0