Horoskop.

Dagens horoskop. 27/4-13
 
Ta dig tid för reflektion över dina tidigare erfarenheter och börja uppskatta att du nu klarar av att föra ditt liv framåt i en mer positiv inriktning!
Det är nu tidpunten har kommit då du ska sätta dina planer i verket, både privat – och i yrkeslivet.
Andra personer kommer att förstå dig bättre och vill gärna stötta dig och dina planer.
Därför finns det inte längre någon anledning till att hålla det hemligt. 

Duktig på att fejka och duktig på att dölja sanningen. Nu är det istället läge för att vända ut-och-in på min själv och dela med mig lite mer av vad som försiggår inne i virrvarret. Enklare att ta yttligare några steg framåt på det sättet. Det är viktigt att hela tiden ha stöttepelare genom processen. Att ha någon att bolla idéer med och få pepp ifrån. Men för att de ska veta vad man behöver hjälp med så behöver de yttligare lite insikt.
Dags att blotta tankar med andra ord.
 
 
Ha en fin dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0