På svensk mark.

Hem, öppna väskan för att sedan slänga sig över svensk frukostmat. Som jag har längtat! Och när magen ekar tomt efter dålig mat på planet gör inte suget mindre. 
Rätt skönt att vara hemma igen. Vaknade i Shanghai och somnar i Alingsås. Känns alltid lika konstigt. Och varje gång jag är iväg så saknar jag samma saker. I matväg, alltså. 
Mjuka mackor med pålägg, kaviar, krämig yoghurt & müsli. Sushi i all ära, men detta tar nästan priset. 
 
 
 
Med tidsomställning i kroppen lär jag hamna i sängen redan vid åttatiden. Kommer vakna desto tidigare. Inget party och valborgsfirande för mig med andra ord! Ni får gå loss lite åt mig med istället.
 
Packa-upp-dags. Hörs i morgon. Kram.
 


Kommentarer
Anonym

Var nu bara uppmärksam på att du inte faller tillbaka i de gamla spåren.. Försök variera och inte vara så fast vid att det ska vara exakt samma mat och exakt samma mängd varje gång. :)

2013-05-01 @ 00:20:48
Ebba

Hurudan kamera och objektiv använder du? Du tar fantastiska bilder! :)

2013-05-01 @ 08:50:58
URL: http://mayfrihet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0