Tillbaka till Shanghai.

När efterrättsbuffén är minst lika stor som middagsbuffén så är det inte konstigt att man ligger däckad i matkoma efteråt. Västerländsk blandat med kinesiskt + en stor chokladfontän på efterrättsbordet. En sådan borde man allt ha hemma..
Trots detta så blev det allt från omelett, yoghurt, flingor, wokade grönsaker och frukt till frukost! (Och pumpa, massa pumpa) Magen tycks vara ett tomt hål som jag med nöje ser till att fylla bäst jag kan. Har börjat se det roliga i detta nu! Älskar´t. 
 
Efterrätt, någon?

Ska snart packa ihop och checka ut. Tåget tillbaka till Shanghai tar en timma och sedan blir det bara att åka till hotellet, äta sen lunch – för att sedan shoppa
Ska ta oss till ett riktigt kinesiskt shoppingställe idag. Där skorna kostar under tjugolappen och smyckena under femkronan. Perfekt för en fyndare som jag. Och ikväll möter vi upp pappsen igen.
 
Dagarna går undan. Tur att jag njuter av varje sekund. Ha en fin dag! Kram
 


Kommentarer
Y

Kul att läsa om din resa:) kan du inte skriva vart saker ligger? :) om man vill åka och kika där själv nångång :D

Svar: Självklart :D
Cecilia

2013-04-18 @ 16:59:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0