Vaknar till liv.

Shanghai vaknar till liv två gånger om dagen. En på morgonen och en på kvällen. Båda tillfällena är minst lika spännande att uppleva. 
Mina ben däremot, är livlösa. Mycket promenerande om dagarna och man känner inte att man är trött förens man sätter sig ner och tar det lugnt. Trots fria och ostressade dagar så blir de ändå hektiska – men roliga. 
 
Har precis kommit till rummet efter en god middag. Vet ni hur många sittplatser restaurangen hade? Sex stycken. Rättare sagt ett bord. Det var bara vi där men sju som jobbade. Snacka om att vi fick snabb service!
 
 
I morgon bitti tar jag och syster tåget vidare mot en ny stad, inte så långt härifrån. Vad vi ska göra där är inte riktigt bestämt. Tar det som det kommer. Oavsett vad så är det alltid roligt att åka ut på lite nya äventyr. Stannar där i några nätter innan vi åker tillbaka hit till Shanghai igen. 
 
Kort och gott; Ännu en bra dag!
 
Hoppas ni haft en fin start på veckan. Kram.


Kommentarer
Pernilla

Åh så inspirerande blogg och fina bilder! Har du gått på scä? STYRKEkramar! :) Följer dig på instagram också

2013-04-15 @ 16:06:16
URL: http://pernillaram.wordpress.com/
Genus

Alltså, vilka bilder! Härliga miljöer! Har just fått en dos soldränkta foton från sambon på tjänstresa och känner mig helt nedslagen! Ni har det bra, och jag går och lägger mig med snö utanför sovrummet ;-/

2013-04-15 @ 20:36:55
URL: http://fyratassarvidminsida.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0