Vilopaus.

Varmt som tusan. Trettio grader på dagen och nedåt tio på kvällarna. Skillnad, minst sagt!
Har redan hunnit med mycket idag. Men nu vilar vi benen och fyller magarna med färsk frukt och iskaffe i skuggan.

Ska ta oss in till gamla stan i kväll. Äta, fota och leka turister! :)
Älskar att jag blev utskrattad förut när jag skulle köpa lunch. Jag kunde inte välja och beställde därför...allt! Åtta rätter till mig och L. Det räckte (och blev över). Men då priset inte översteg femtiolappen så kändes det genast lite mer okej.

Dags att strosa vidare i värmen. Kram



Kommentarer
Viccy

Om jag är avis? INTE ALLS! ;)

2013-04-15 @ 13:53:05
URL: http://springaren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0