1 Augusti.

Första Augusti. 
 
Är det snart höst? På riktigt? Blir tokig på den där förbannade tiden som går så fort.
Jag har inte ens hunnit bada i havet än. Ännu mindre har jag hunnit njuta av sena sommarkvällar eller ta nattdopp under stjärnorna. Eller dricka ett glas vin med vännerna och sola fram min fräknar. 
 
Fast det är sant, jag har ju inte tiden att skylla. 
Bara mig själv.
 
Tur för mig att det kommer en ny sommar om ett år. 
 
 
Försöker starta den här torsdagen så lugnt som möjligt. Allt för att kunna ta sig igenom dagen så smärtfritt det bara går. Lättare sagt än gjort kan tyckas! Inte riktigt vant mig vid torsdagarna än. 
Alla mina nålar i öronen har en tendens till att hoppa ut av sig själva. Ett tecken på hög stres fick jag höra. Kan nog stämma. Vet inte när jag kände mig lugn i kroppen senast. 
 
Händer inte mycket idag. Ärendetur lite senare i eftermiddag bara. 
Hoppas ni får en bra torsdag vänner. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0