30 Augusti

Hej fredag.
 
Går och småfnittrar för mig själv. Kan liksom inte hejda mig.
Ena stunden sprutar tårarna hejvilt och i nästa stund så kan jag inte rå för att brista ut i skratt.
Är det detta som kallas hormonmonster? Haha, nädå. Men det är väl kanske detta som kallas känslor, på riktigt. Ni är välkomna tillbaka!
 
Fredag idag. Ska snart träffa min behandlare och lägga upp en plan inför helgen. Kan inte rå för att vara lite nervös. Om ändå inte maten hade vart ett problem.. Suck. Ska verkligen försöka att släppa på tyglarna. För många med ätstörning är det viktigt med regelbundet ätande. Det är oftast nödvändigt för att det ska fungera!
 
Men i mitt fall så tror jag att det hade gjort mig gott om det blev lite utav motsaten den här helgen. Tolka mig rätt. Behöver träna på att komma ut ur det fyrkantiga tänkandet.
Och detta ser jag som en bra övning för att lyckas göra det för en gångs skull. Samma mängd som vanligt, men på andra tider. Tror att det är ett ypperligt tillfälle för mig att öva på det!
 
 
"Du är full av energi och entusiasm.
Det är därför inte konstigt att allt du tar dig an löser sig snabbt och effektivt.
Det märks tydligt att omgivningen beundrar dig och det stärker ditt självförtroende.
Var noga med dina mål eftersom turen snabbt kan vända till otur"
 

Hoppas ni får en bra fredag. Kram!
 


Kommentarer
Camia

Spännande, det kommer gå bra! Restaurangtips på "vanlig" mat, Svea dagtid, Fridolfs kvällstid ;)

2013-08-30 @ 10:55:37
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
Linnéa Johansson

Förstår dig precis! Ibland är det minst lika viktigt att äta oregelbundet som regelbundet, bara för att inte vara så.. kontrollerad och uppbunden till klockan, hela tiden. Hoppas din helg är och blir fin, kram!

2013-08-31 @ 10:40:08
URL: http://linneascheffler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0