Det du har, vill jag ha!

Det du har, vill jag ha. Det jag har, vill du ha. 
 
Ja, det är väl lite så. Man vill alltid ha det man inte kan få.
Å andra sidan är det väl detta som kallas att vara unik
 
Man kan inte ha allt, man kan inte allt och man kan dedinitivt inte bli allt. 
Vi ska vara tacksamma över mycket. Att vi är som vi är. Det är som med håret; Är man lockig, vill man ha rakt hår istället och tvärtom. (Haha, ni fattar vad jag menar..) Varför ska vi vilja ändra på så jävla mycket? Du har blivit den du har för en anledning. 
 
Ett ideal är inte en hamn, det är en fyr
Tycker om det citatet. Säger rätt mycket! Ett ideal är inte ett slutmål. 
 
Precis vart på ärendetur. Kom in till stan idag för en gångs skull. Köpte en blandning mellan superlim, blommor och nya underkläder. (Ja, de där kvinnodelarna tycks aldrig sluta växa.. haha). Nåja, ska väl å andra sidan inte klaga.
 
Mellanmål blev rån (och n-dryck) och snart blir det middag.
Kram.
 


Kommentarer
beayourdreams.blogg.se

Det är alltid så det är. Alla andra har alltid något man själv vill ha och man har alltid något själv som alla andra vill ha. Det är så livet är, vi är skapta på olika vis. Unika som du skrev. Vi är fina som vi är och ingen annan är som oss.

Önskar mina brön kunde ta o bli större. Tror dock de kan ha växt lite kanske, höhöhö..

Förlåt för att jag är så himla dålig på att kommentera föresten! Tänkte bara säga att du är så himla bra, så himla bäst! VET DU DET?! Kram fina du <3

2013-08-29 @ 18:42:45
URL: http://beayourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0