En loppis som gjorde mig luspank.

Godkväll!
 
Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mår illa av trötthet! Haha. En lång, intensiv och spännande dag har det i allafall vart. Hittade en mängd olika fynd på marknaden. 
Smycken, berlocker, pärlor, korgar, smyckesställ (som ska göras om) och världens goaste brallor. Kanon! Blev rätt många timmar på marknaden. Hade lite fikapaus på n-dryck och mandelskorpor för att hämta energi.
 
Och lunchen som åts ute? Det blev som jag misstänkte; En "dagens" på en vägkrog. Fanns tre olika rätter att välja bland. Valde någon biff med potatis och jägarsås. En rätt bra utmaningen får jag säga. För ja, det var just utmanande. Blev ju inte riktigt som jag hade tänkt. 
 
 
Vart riktigt skönt att få komma iväg i dag. Men alla intrycken har gjort mig yr i bollen. Nu inväntar jag att tiden ska gå så man får lägga sig och sova.
Men först blir det film och kvälsfika. Kram
 
 
 


Kommentarer
Karin

Åh du rör dig verkligen i mina trakter nu, jag är från Varberg eller rättare sagt från Himle (har bl.a. jobbbat på den vägkrogen du åt på) och bor fme minuter där ifrån. Ska till marknaden i morgon, ååh den brukar vara så mysig:)

2013-08-09 @ 21:30:59
URL: http://tinythings.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0