Havsluft.

Alltså..
 
..den här värmen. Har tagit mig fyra iskalla duschar för att svalka mig idag. 
En blandningen mellan årets varmaste dag och näringsdrycker. Dålig kombination!
 
Gick ner till havet förut. Precis i lagom tid då regnet passade på att falla. Typiskt! Finns inget skönare än att sätta sig nere vid havet och doppa tårna i vattnet. (Skam på mig som inte har badat än iår). 
 
Panerad fisk, sås och potatis till lunch. Och middagen blev chili/köttfärs med några makaroner. 
Nostalgimaten fortsätter att serveras. Risifrutti, risgrynsgröt, digestive, krämer, panerad fisk... Ja, sådana där saker som bär minnen med sig ni vet. (Kan dock inte låta bli att längta till favoritskålen med min goda frukost där hemma) haha. 
 
 
Lördag. Får familjen på besök i morgon! Och på måndag kommer jag få en tredje behandlare. Lite orur med alla semestrar hit och dit kan tyckas. Men samtidigt får man se alternativen också! Plus att det kan vara spännnde att få se andras insynsvinklar på saker och ting. Andra tankar och åsikter! Tror nog att det blir bra ändå. 
 
Nä hörni. Kvällsmat om en stund och sen blir det tidig sänggång. 
 


Kommentarer
Ida

Åh, ja önskar vi hade ett hav här oxå, mitt i de mörka skogarna i Småland! Vi har ett par mer eller mindre badvänliga sjöar, men det är ju inte alls samma sak! Hade annars velat åka till kusten under semestern, men det blir ju sällan so man tänkt sig. Och tanken är att jobbet börjar på måndag igen, men kanske kan ka komma till kusten ändå innan sommaren helt överger oss!?ja älskar att plocka sten på stränderna, jag är dn jäkla badkruka (skyller på åldern;)) men nueftwe all denna hetta kanske till o med ja skulle våga? :) är varberg bästa platsen på västkursten? Eller vad skullerekomenderas? Har ni långt ner till havet från capio? Tusen frågor. Men ja är allt lite avundSjuk:)
Du är bra! Du kämpar på som bara den-hållhårt ifjärilarna i magen, finns det någonting bättre än fjärilar!?
Det här blev en novell, hoppas du står ut;)

du inspirerar även de dagar då du har de tufft, för du tar dig igenom det-ingenting är omöjligt!
Och inte att förglömma-digga ditt hår som tusan:)

En stor kram till Dig, duör ju en pärla:)

2013-08-03 @ 20:32:55
URL: http://Skeptisk.blogg.se
Elin

Det är en himla massa nostalgi på det där stället :-) Tänk så du kommer längta efter det sen och ställa dig hemma och laga massa nostalgimat! ;)

Låter som att du har hittat ett litet lugn iallafall och hoppas att den nya behandlaren är bra!! Ha en fin dag, kram!

2013-08-04 @ 08:28:22
Anonym

Får jag fråga vem du har som behandlare? (Behöver inte skriva ut hela namnet om du inte vill det)

Svar: Kan tyvärr inte svara på den :)
Cecilia

2013-08-04 @ 10:34:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0