Igen? Ja, igen.

Samma visa. 
 
Varje torsdag. Och den här Torsdagen blev inget undantag. 
Värre än någon annan gång. 
 
Jag vet att det går över. En attack varar inte för evigt.
Men det är påfrestande. Nåt så sjukt påfrestande också.
 
Man säger att man inte "står ut". Men ändå lyckas jag på något sätt ta mig igenom det.
Hade dock tyckt att det var skönt att ta sig igenom torsdagarna utan några panikångest-attacker.
Det hade jag uppskattat. Hela veckans ångest pyser ut vid ett och samma tillfälle. Inte konstigt att jag är helt slut efteråt. 
 
Gjorde mig ett armband till min syster där det stod just Syster.
Och på detta, som är till mig står det lillasyster, passande nog. Bleb rätt nöjd!
 
Torsdagen är inte slut än. Fan. 
Ska snart ha samtal med min behandlare. Jobbigt med de där samtalen tycker jag! Man rotar upp så mycket. Nog för att det är meningen och inte minst sagt nödvändigt.. men ändå. 
 
Nåväl. Kram osv. Hörs senare. 
 


Kommentarer
Anonym

vad är det med torsdagarna som är jobbigt?? Är det nånting speciellt som händer då?

Svar: Jobbig mat-dag!
Cecilia

2013-08-08 @ 14:03:15
Lisa

Hur går det till hos er, får ni veta vikten när ni väger er?
Isf, hur mycket har du kvar till normalvikt?
Kram

2013-08-08 @ 15:39:24
Camia

Jättefint armband och allt har sin tid. Kämpa på!

2013-08-08 @ 16:50:46
URL: http://www.divyaspa.blogg.se
ellen

Skickar en stor, stor kämparkram och snälla tankar!
Du gör verkligen ett fantastiskt jobb Cecilia, beundrar verkligen ditt mod!

Svar: Åh, det värmer verkligen! tusen tack :)
Cecilia

2013-08-08 @ 17:25:40
anonym

Ja vad är det med torsdagarna som är speciellt jobbigt? Är det desserten till lunchen som ger ångest?

Svar: Bland annat är det de! :)
Cecilia

2013-08-08 @ 17:45:36
Anonym

Har du slutat med nd?

Svar: Nej. Varför tror du det ?
Cecilia

2013-08-08 @ 20:14:11
emma

hej
vilken sida beställer du pyssel på?
han du skriva ett inlägg om vart du köper och vart du får all inspiration?
Dina saker är sjukt fina
du kan börja sälja jag hade köpt på en gång

Svar: Va kul att höra! Visst kan jag det :) Kram!
Cecilia

2013-08-09 @ 08:43:06
Anonym

Hej igen emma här . När kan du lägga ut sidorna på pyssel du köpt ?
Har du något tips på kläder på nätet
du har jätte fina kläder vart köper du dom ? Eller är det hemligt :)

Svar: Haha nej det är inte hemligt! :) Köper inte kläder på nätet så ofta. Och pysslet har jag bla köpt på Fyndiq.se
Cecilia

2013-08-09 @ 20:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0