Modig. Lycka. Vilja.

Från början. 
 
Ja, redan från det att jag slog upp ögonen i morses så var jag bestämd. 
Bestämd och inställd på att det skulle gå. 
 
Andra morgnar har jag vaknat jag upp och tänker katastroftankar det första jag gjort.
Med den metoden kommer man inte långt. 
 
Det blir bättre med tiden. Man lär sig. Man vänjer sig. 
Till slut kanske man till och med kan ..tjaa.. njuta – precis som man ska göra.
Kanske inte nästa vecka. Och kanske inte veckan därpå heller. Men jag bryr mig inte. För jag vet att det kommer.
 
Fina armband som pryder min arm. 
 
Middagen är i magen. (Som idag blev fläskfilé, ugnsbakad potatis, sås och frästa grönsaker) Fick föresten precis hit ett stort paket med kläder som jag klickade hem häromdagen. Det behöver både kastas och komma in nytt i min garderob må ni tro. Ut med det gamla. Och vem blir inte glad av att få paket?
 
Har er Augusti-månad fått en bra start? Hoppas det. 
Kram


Kommentarer
jenny

Kan di inte skicka hit ett litet styrkearmband till mig?! :)så himlahimla fina!

Svar: Jag ordnar vettu ;) Tack!!
Cecilia

2013-08-02 @ 10:49:59
Anonym

Gud vad fina armband, man blir ju superglad av dem ju! Hoppas du får en bra dag. Kram

Svar: Tack så mycket :D Kram. Och detsamma.
Cecilia

2013-08-02 @ 11:37:50
elin

Galet fina armband ju, man blir glad av färgen! :)

Svar: Tack snälla!!! :)
Cecilia

2013-08-02 @ 13:08:53
Lena

Jag har följt din blogg länge och tycker om att följa din resa och dina framsteg. Jag har själv problem med maten och kämpar för att bli fri och nå en hälsosam vikt. Jag är på god väg men än är det en bit kvar.
De armband du visar upp i bloggen är jättefina och jag blir motiverad av de. Finns det någon möjlighet att få tag i de? Gör du till andra? Svara gärna på mailen :)

2013-08-11 @ 22:39:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0