Tolfte Augusti. Idag ska bli en bra dag.

Godmorgon. (Godförmiddag. Vart vaken sen halv sex).
 
Orkar inte höra vad jag tänker idag. Försöker att distrahera mig med pyssel. Och det funkar. 
Måndagar. Dagen då man får allt svart på vitt. Dagen då man ser hur hårt man kämpar under veckorna.
Försöker glädjas och försöker tänka snälla tankar. (Det är rätt väg. Det är rätt väg. Det är rätt väg).
 
Förlåt för kass bild. Men här är lite saker jag hittade på loppisen/marknaden vi var iväg på i fredags. Fyndade allt på bilden (förutom väskan) för trettio små kronor. Tyckte jag var ett rimligt pris! Såg allt lite potential i de där trähängarna. Fick direkt upp "smyckesställ" i huvudet.
Och se; Efter lite decoupage och vit färg så blev det ju kanon bra! Blev faktiskt nöjd. Nu har jag ett hemmagjort ställ att hänga mina (fyrtio) armband på. Och mer ska det bli! :) Kul att skapa! 
 
Visst blev den rätt fin?
 
Fick frågan om vad man kan göra för pyssel hemma. Att ge bort tex. Och det finns ju massor. Bara fantasin sätter gränser. Och det är det som är det roliga! Ingen ting är rätt eller fel. 
Själv har jag snöat in mig på armband. (Haha say what?). Men sen finns ju virkningar, scrap booking, göra fina vykort, sy, måla, gör decoupage, origami... Finns ju tusentals saker att hitta på! :) 
 
Ska ha en bra dag idag. Jag bara ska det. 
 


Kommentarer
jenny

Om du får min adress så kan du ju skicka?!:D

2013-08-12 @ 10:55:19
Camia

Vilken bra ide, jättefin!

2013-08-13 @ 07:52:12
URL: http://www.divyaspa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0