13 Februari

Glada tankar. Är det samma som glada drömmar tro? I så fall fullföljde tröjan sin funktion. Drömde som vanligt helknasiga drömmar fyllda av framtida utmaningar. Kroppen skriker tydligen efter nya saker nu! Saker som behöver läggas till. Bäst att lyssna till det där så även dessa drömmar kan sluta förfölja mig. 
 
Mår bättre idag. Tror att shoppingen gjorde sitt! ;) Sisådär femton påsar att packa upp idag, så jag är minst sagt sysselsatt. Köpte nya, fina frukostskålar igår. Kan inte få nog! Skålar, hjärtskedar och fina tekoppar. Tänk att maten kan smaka så mycket bättre när man får äta ur sitt favoritporslin. 
 
Fina Sovtröjan!
 
"Din aptit är god just nu och du tycks behöva mer basföda än vanligt"

Haha, ja, den tackar vi för. Dagarna hänger verkligen ihop med varandra. Dåligt intag en tag brukar resultera till akutsug dagen efter. Därför är det alltid bäst att äta rejält och regelbundet varje dag, just för att slippa akutsug. Misstänker att det krävs mer än vanligt för att dämpa hungerkänslorna (som förövrigt är tillbaka) idag. 
Frukost väntar och sen blir det hederlig husmanskost till lunch. Enkelt men uppskattat. 1
 
Hoppas ni får en fin onsdag. Puss & Kram


Kommentarer
Maja

Underbar sovtröja! :D
Älskar fint porslin, nu när pappa inte är hemma äter jag alltid gröten ur mina hjärtskålar. Sedan har jag två söta tekoppar som jag alltid dricker te ur, för de är ju så söta! :)
Kram!

2013-02-13 @ 11:25:20
URL: http://cuilenya.blogg.se
J

Gilla tröjan!!

2013-02-13 @ 13:33:44
URL: http://thejen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0