Dagens Frukost

Härliga morgon. Det känns som det var längesedan jag satt i soffan och åt frukost på min vanliga tid och åt min vanliga mat. Igår tog jag med mig frukosten till jobbet och åt där. Tycker inte alls om det och speciellt inte när det gäller frukosten. Lunchen har jag liksom mer eller mindre "lärt" mig att kasta i magen. Men just frukosten vill jag kunna njuta av i lugn och ro. Kanske får lära mig att bli en morgonmänniska så jag kan äta min frukost innan jobbet de dagar jag börja tidigt. Fast i den ligan kommer jag nog aldrig spela.. 
 
Nybakade frallor, färsk frukt &
"davosyoghurt" med bär och müsliblandning. 
 
Gott, färskt och fint. Extra uppskattat en dag som idag. Puss
 


Kommentarer
Linda

Hej Hoppas att du mår bra, jag ville bara skriva att jag ett tag sen skickade ett email t dig o en liten bild på mig,så du vet hur jag ser ut hihihi...svara gärna.Kram Linda Alingsås

Svar: Hejj! :) Jättekul att se hur du ser ut :) Hur mår du?
Cecilia

2013-02-27 @ 16:15:00
Linda

Hej,Hihi nu vet du vem jag e på utseendet iallafall, har du lust o ses o säg till,jag ska upp t mora på måndag igen, känns positivt o negativt.Kram Linda

2013-02-28 @ 11:00:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0