Ett – Tolv

Ett: Gårdagens (kvällens) tokstora matintag resulterade till uppblåst C och fortsatt mättnad nu på morgonen. 
Två: Det är okej antar jag. Det är så det ska kännas. 
Tre: Nattens fyra timmars sömn gör inte saken bättre. 
Fyra: Startar dagen med blöta kinder. Livet är en karusell för tillfället.
Fem: Dagen kommer innebära Kbt i Götet, hem för att slänga i sig mat och sedan åka och jobba kvällspass.
Sex: Håller mina tummar inför morgondagen. (Jobbmöte..wiewie)
Sju: Mitt horoskop säger mig att jag har tur i yrkeslivet just nu. (Kanske räcker att hålla en tumme?) 
Åtta: Svettig som tusan om kvällarna och får blossande små kinder. Men om dagarna är jag som en isbit, why?
Nio: Dags att ladda på depåerna med massa frukost. Har nämligen hört att mycket mat ska bota uppblåsta magar. (Försöker vara positiv här)
Tio: Har världens goaste goingar omkring mig som gör allt för att underlätta mina beslut samt min gnagande oro. Det kallas uppoffring på hög nvå! Älskade familj
Elva: 3 av 5 utmaningar avklarade den här veckan. Inte okej. Nästa vecka är det sex av fem som gäller. 
Tolv: ...till sist. Är tokberoende av jonagold äpplen & äpplechips. Bara så ni vet. 
 
Godmorgon Torsdag – Idag blir en bra dag!
 


Kommentarer
Elin

Som med allt så är det den krokiga vägen som oftast är den bästa och det bästa av allt är att man blir starkare och bättre av det som är lite svårare/jobbigare!!!

Ät mycket äpple nu och ha en så underbar dag som möjligt! Kram!

2013-02-07 @ 10:40:07

svettningar på nätter å grusenhet e hormonellt, och fr lite underhudsfett. tyvärr...

Fyfan, föresten har du problem att hålla dig, blir akut kissig nödig osv? :( Jag har iaf haft de sen min mens försvann.... Precis som gamlingar i klimateriet har.

Svar: Skönt att det finns en logisk förklaring åtminstånde! Det blir nog bättre :)
Akut kissenödig.. OHJA! Haha. Sjuka problem med det, men även det börjar bli bättre :)
Cecilia

2013-02-07 @ 14:34:18
J

Jonagold!! Helst de megastora!

2013-02-07 @ 14:41:34
URL: http://thejen.blogg.se
Linnéa - För mycket tankar, för lite förstånd

Du verkar ha det ganska tufft för tillfället.
Men du är stark och jag tror på dig. Kämpa på!

2013-02-07 @ 16:34:36
URL: http://stjarnmoln.blogg.se/
Mikis

Haha, jag är också beroende av jonagold. :D <3

2013-02-07 @ 21:00:17
URL: http://mikismat.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

VägenUpp

Följ med mig på min resa upp! En resa som innebär att jag ska få friskare tankar, en mer hälsosam vikt och finna livsglädjen igen!

RSS 2.0